niedziela, 20 grudnia 2015

16. Kalendarze adwentowe LPS!

Cześć!
Tutaj Agnes, czyli po prostu Agnieszka! °^°
Co tam u mnie?
Nic nowego.
A czekajcie...
Zrobiłam szynkę dla LPS.
Potem wstawię wam zdjęcie XD
Mam genialny pomysł! Zrobię oddzielny post pt. "Sesja z szynką"!
Niestety jutro, ponieważ jest już godzina 18:30 i nie ma dobrego światła do robienia zdjęć :(
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Dobrze, zacznijmy notkę, ponieważ mam dużo zadań domowych, a wiecie która jest godzina XD
Tematem dzisiejszej notki są kalendarze  adwentowe (Z LPS oczywiście!)

Ile jest kalendarzy adwentowych z LPS?
Nie pamiętam, z sześć czy siedem. Jest nawet kalendarz z G4, czy jak się te szkarady nazywały XD

Gdzie można zakupić taki kalendarz LPS?
Oj, chyba tylko za granicą. Przynajmniej ja nigdy w sklepie ani na allegro nie widziałam XD

Ile kosztuje taki kalendarz?
Około 70-100 zł.

Czy opłaca się kupować taki kalendarz?
Średnio... Trzy LPS'y i 22 dodatki? Zestawy tematycznie mają tyle samo LPS, podobną ilość dodatków i kosztują ok. 60 złotych!

Jakie są kalendarze adwentowe z LPS?
Takie:
Bardzo ładny, w kształcie domku, jednak trochę tutaj nudno...
Zawartość:
Jednak znalazłam XD Podoba mi się misiu i pingwinek, szczeniaczek tak średnio :/ Dodatki też takie sobie.
Ach! Choinka! Świetny pomysł! Śliczny♥
Zawartość:
Mycha średnio mi się podoba :P Bernardyn fajny, dodatki... bardzo ładne, tylko po...mychę... dali ognisko z piankami? LOL.
Ej... ROSIE?
CO... CO TY TU ROBISZ? <Królik XD>
On był z takich książeczek z zadaniami...
Bombka! Fajny pomysł z tymi okienkami w kształcie koła.
Zawartość:
Ach! Jaka śliczna sarenka i collie! A dodatki? Cudowne♥ Tylko nie podoba mi się paw... taki jakiś dziwny, no nie? :o
NIEEE! Za dużo różu! Fuj! :(
Zawartość:
Shorthair!
Tylko ten kolor...
Przyznam, że najbardziej podoba mi się owczarek :P Za to dodatki bombastyczne! Mimo dziwnego koloru shorta i... bardzo średniego misia to najlepszy kalendarz!
I uwaga!
Ostatni, najgorszy kalendarz z potworami zwanymi G4:
Pudełko... zachęca...
To podejrzane...
Ciekawe, co jest w środku...
Gynwo, czy cudowne petshopy i śliczne dodatki?
Zawartość:
Aha. Gynwo.
No cóż... szczerze powiedziawszy nie pokładałam w tym kalendarzu wielkich nadziei. Syf, kiła i papierowa choinka.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
No cóż by tu powiedzieć...?
Cześć!
Do następnej notki pt. "Sesja z szynką" XD
 Agnes.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz