czwartek, 10 grudnia 2015

12. Oceny dużych zestawów LPS!

Cześć!
Przepraszam za tak długą przerwę (9 dni!), ale miałam problemy z internetem...

Reszta z tym, jest grudzień!
Ja strasznie się cieszę, czekam na Mikołajki i Boże Narodzenie!
W tajemnicy wam powiem, że najbardziej interesują mnie prezenty.
Nie bijcie mnie! ( Stare babcie okładają mnie torebrczkami i krzyczą: Bezbożne dziecko szatana!)
Chodzę Co Niedzielę do kościoła!
(Babcie sprawdzają akta, robią minę małpy i natychmiast biegną na poranną Mszę.)

Babcie z torebeczkami i Msze to nie dzisiejszy temat!

Dzisiaj ocenię duże zestawy LPS!
Zaczynajmy!
Tego pana chyba każdy zna, co?
Trzy popularne LPS w jednym zestawie!
W OGROMNYM zestawie!
20 LPS... Ile to kosztuje? :o
Pojęcia nie mam, ale petki cudowne!
Petshopy:
Cudowne!
10/10
Dodatki;
Najbardziej podoba mi się ta wielka niebieska miska.
Dodatki fajne.
10/10
Kupiłabym?
Oczywiście!❤
Cudowne❤
Zawsze chciałam mieć tego shorthaira, nawet bardziej niż jamnika czy spanielka!
On jest taki cudowny...
Pewnie go i tak nie dostanę. :P
Petshopy:
10/10
Prócz kotka bardzo podoba mi się też niebieski konik, kangurek i bernardyn. Reszta też fajna.
Dodatki:
9/10
Trochę nudawe, ale to nie zmienia faktu, że świetne!
Kupiłabym?
TAK TAK TAK TAK TAK!!!

Jest... Taki brokatowy i cudowny!❤
Petki:
8/10
Bardzo nie lubię brokatowych petków. Ogólnie to nie lubię brokatu!
Petki są cudowne, zakochałam się w szynszylce i króliczku.
Ale jak już mówiłam- BROKAT!!!
Dodatki:
8/10
Coś takie nieprzydatne. Ławeczka jest fajna, ale po co nam tysiąc wiecznie gubiących się kosteczek, dysków i... Czegoś, czego nie znam nazwy?
Kupiłabym?
Zależy od ceny.

Ten zestaw jest "Only At", czyli nie ma go w polsce. To bardzo smutne, bo jest to mój wymarzony zestaw. Szczerze powiedziawszy podoba mi się bardziej od tego pierwszego. (Cena mi się bardziej podoba *o*) W środkowym okienku jest śliczna chihuahua, konik, króliczek (małpkę omijamy) i przecudowny, śliczniusi, słodziaszny KOTEŁEQQQ!!!   
Cudowny!!!
Petki:
9/10
Nie podoba mi się rybka, ptaszek drugi od prawej i pszczoła tak średnio.
Dodatki:
Dodatki?
Dodatki?
Takie coś w ogóle istnieje? :o
Aha.
Petki:
Mogę to ocenić tak: 8/15?
Dziwne kolory, średnio powiem.
Beagle (Nie zabijajcie mnie!) mi się nie podoba. Zniszczyli go tymi paczałami! :(
Za to konik fajny! Świetny bym powiedziała!
Podoba mi się jeszcze pancernik (Za te swoje kolorki: szary i róż.), wiewiórko-skunks, króliczek, ten kotek obok niego, misiu na deskorolce, wściekle fioletowa ważka... I ewentualnie flaming. Czyli łącznie 8 na 15 LPS.
Dodatki:
10/10
Dodatki śliczne.
Czy kupiłabym?
Zależy od ceny. Brzydkie LPS sprzedałabym na allegro lub zostawiła. Każdy prócz popularnych lps chce mieć jakiejś gnioty, no nie?

Post podobał się?
Zostaw kom!

Agnes!!!











2 komentarze: