poniedziałek, 21 grudnia 2015

18. Nowy wygląd bloga, proces tworzenia pierniczków!

Cześć
Tutaj ❤Agnes❤
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
U mnie jutro jest ostatni dzień lekcji! Jeej!
Mamy tylko jedną obowiązkową lekcję- Język Angieski, ale to tylko dla jednej grupy. (Oczywiście naszej, a jakżeby inaczej? :P )
Potem mamy jasełka, następnie robimy z całą moją klasą pierniczki (Mmmm...pycha!) i mamy lekcje XD Historię, Religię i WF(T).
Na szczęście nasza Pani wychowawczyni zlitowała się nad biednymi dziećmi i na lekcje przychodzą osoby, które nie zostały odebrane, lub które nie posiadają zgody na samodzielny powrót do domu po robieniu pierniczków. Moja kochana♥ mamusia właśnie pisze mi zgodę. No cóż... jestem na komputerze (Tak dawno na nim nie siedziałam, że prawie zapomniałam jak się go włącza XD)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kilka dni temu robiłam pierniczki. Była świetna zabawa!
Potem zaniosłam je do szkoły, wszyscy się zachwycali i zarobiłam nawet całą złotówkę XD <<<Długa historia XD
Na początku dam wam bardzo prosty przepis, z którego korzystałam w tamtym roku. Przepis- kliknij tutaj!♥

Proces tworzenia pierniczków:
1. Brązowa kupka XD
2. Odciskamy różne kształty na naszej kupce!
3. Układamy pierniczki na tacy i siup do piekarnika! ^^
4. Po ok. 10 minutach wyjmujemy pierniczki
5. Tak prezentują się prawie wszystkie pierniczki (Potem doszedł jeszcze jeden talerz XD)
 6. Wszyscy gotowi do ozdabiania?

-TAK!
7. To wlewamy lukier!
8. Tak wyglądają gotowe pierniczki:
Ilee posypki? :O
Na razie tylko jeden talerz, ale bateria mi się rozładowała XD
Pierniczki były (Jak już mówiłam) przepyszne!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Teraz druga sprawa: nowy wystrój bloga!
Teraz, gdy to czytacie, nie ma już pewnie tego wystroju, ponieważ będzie on tylko do 29.12.2015, więc wstawię wam zdjęcie.
Tło- Czerwone w reniferki :)
Nagłówek- Moja Veronica w czapeczce Św. Mikołaja na tle laseczek. 
 Player ze Świąteczną muzyczką!♥
Utwory:
All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey
-Rudolph The Red Nosed Reindeer - Moja ulubiona Świąteczna piosenka! (Nie kolęda) Rudolph with your nose so bright won't you guide my sleigh tonight  ♫
-Jingle Bells- Dżingle bels, dżingle bels, dżingle onlułejn XD (Błędy speszjal)
-Silver Bells
I najlepsza...
-Voldemort is Coming to Town ( ͡° ͜ʖ ͡°) KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM, KOSZAAAAM!!! >,<
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 Szykuję również tło i nagłówek sylwestrowy, który pojawi się 30.12.2015, a zniknie 5.1.2016!
Nie życzę wam jeszcze niczego, bo będzie z tym oddzielna notka XD

Mam nadzieję, że taka trochę "inna" notka podobała wam się :)
Dziękuję za przeczytanie jej całej.
Ciepłe całuski posyła:

♥Agnes♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz