sobota, 19 grudnia 2015

14. Dwa nowe LPS!

Witam, witam!
Znów przerwy w pisaniu postów.
Przepraszam, jestem zbyt leniwa :<
❤❤❤❤❤
Dzień temu (W piątek) pojechałam na Świąteczne Zakupy❤ (Oba z dużej wyglądają tak szpanersko. Jeszcze te serduszko na końcu, bez spacji! Mrauu❤)
W galerii, do której pojechaliśmy był smyk i postanowiłam tam pójść, gdy rodzice poszli do supermarketu XD Odszukałam szybko dział petków i oniemiałam- były tam petshopy ze starej (No nie tak starej, Agnes!) serii! Nie te dziwne dziwadła, tylko te stare kształty w innych kolorach! Była to tęczowa wiewióra, zielony rzułf  żółw i niebieski królik. Była przecena z 19 do 14 złotych! Postanowiłam kupić króliczka i wiewiórkę, żółw był bardzo, bardzo średni =^•∆•^=  <<Yey! Kotek, którego sama wymyśliłam się udał!
Dobra, koniec gadania, więcej zdjęć! °^° << Jednak ta minka jest najsłodsza!
Króliczek nazywa się Blue (Bardzo kreatywne imię :P)
Nie pytajcie się, dlaczego zdjęcie jest zrobione na zdjęciu leniwca, od dzisiaj wszystkie moje nowe LPS będę pokazywać na zdjęciu leniwca!
Moja mama miała wyrzucić gazety, ale ja je zajumałam i wycięłam fajne rzeczy XD
Był artykuł o leniwcach, lubię leniwce :o.

Dane petka:

Imię i nazwisko: Blue Bunny

Muszę wymyślić coś kreatywniejszego...
Niech Blue na pewien czas pozostanie Blue, potem (Za 30 lat) się cośmwymyśli :P

Wiek: 17 lat XD

Zawód: Jest szkolną kujonką, jednak ma przyjaciół. Są nimi jamniczka Dinner (To imię T-T) i króliczka Rosie.

Rodzina: Mama, tata i tyle... :P

Miejsce zamieszkania: Mieszka w centrum miasta, dokładniej w bloku na ulicy Great Dane 17.

Charakter: Blue jest nieśmiałą dziewczyną, która nie lubi przygód i wszystkiego związanego ze sportem. Uwielbia książki, średnio lubi się uczyć, ale kiedyś chciałaby otworzyć własny biznes, najlepiej sławną sieć restauracji lub sklepów z ubraniami. Nie jest marzycielka i wie, że trzeba wytrwale dążyć do celu. Jej motto: Ciężka praca popłaca!

Teraz drugi LPS:

*o* Jest cudowna, tylko te jej czerwone oczy... jak wampir!
Znów na leniwcu XD

Dane:

Imię i nazwisko: Od razu wiedziałam, że to będzie Iris!
Iris to grecka bogini tęczy, a ta wiewiórka ma tęczową grzywkę i ogonek❤
Nazwiska jeszcze nie wymyśliłam.

Wiek: 22 lata XD

Zawód: Iris jest obecnie na studiach, lecz w weekendy pracuje w drogerii "Natura" XD

Rodzina: Iris wychowała się na farmie z rodzicami i trójką rodzeństwa. Od początku wiedziała, że to nie dla niej! Marzyła o sławie i bogactwie. Chciała zostać projektantką i zamieszkać w dużym mieście. Wreszcie się jej to udało! Ma też chłopaka- jelenia Jamesa XD (Pozdro dla Potterheads)

Miejsce zamieszkania: Mieszka w mieście w malutkim akademiku. Ma współlokatorkę- koalę Annie.

Charakter: Iris to marzycielka, ciągle ma głowę w chmurach! Nie jest super odważna, ale na pewno stanęłaby w obronie rodziny lub przyjaciół. Zawsze dotrzymuje obietnic i nigdy nie wyjawia sekretów. Jest wspaniałą i charyzmatyczną osobą, dlatego wszyscy ją lubią.❤
❤❤❤❤❤
I tyle.
Leeel.
Jest godzina 23:24, gdy to piszę XD
Rodzice jeszcze nie przyszli powiedzieć "Aga, idź spać!"?
Nie, są zajęci filmem! °^°
Nie będę tego nadużywać, idę spać.

Lubię placki. Lubicie placki? (Głupawka XD)

Cześć!
Agnes❤







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz