piątek, 25 grudnia 2015

22. Moje nowe LPS #2

Cześć!
Tutaj Agnes!
Wczoraj nie było posta, ponieważ na Wigilię pojechałam do babci, która ma wieeeelki dom. (Miała być u mnie, ale się okazało, że gości nie będzie 8, tylko 11 -,-) Nie robiłam  zdjęć, ponieważ nie chciałam zniszczyć tej Świątecznej atmosfery.
Było fajnie, przyjechała moja młodsza kuzynka i fajnie się bawiłyśmy :)
Dostałam też dużo prezentów, w tym aż dwa LPS'y!
Mój rekord to trzy na jedną okazję XD
Wypatrzyłam je w sklepie, było jeszcze kilka sztuk.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pudelek i świnka! Wcześniej nie miałam żadnego petshopa z tych dwóch kształtów. Obie (Ustaliłam, że będą to kobiety) bardzo mi się podobają, tylko pudelek ma trochę nie pasujące kolorki.
Są one z nowej serii "mamy i dzieci"


I dzieci xd
Pierwsza to świnka, a druga pudelek.
Pierwsza figurka bardzo przypomina swoją mamę, lecz druga już nie bardzo, gdybym ją zobaczyła bez jej mamy nie wiedząc co to za stwór, pomyślałabym, że to farbowana owca XD

Przepraszam za światło.
Do pudelków dołączone było niebieskie lusterko i szaliczek, lecz nie dało się go zdjąć i musiałam go przeciąć :(
Do świnek dodali nam niebieską kokardkę na gumce i buteleczkę. To dziwne- patrzę na grafikę gogle i widzę, że żółte ornamenty butelki powinny być niebieskie. :o

Zestaw świnek.
Zacznijmy od mamy świnki:

Imię i nazwisko: Molly Pig XD

Wiek: 35 lat XDXDXDXD

Zawód: Molly pracuje w restauracji "Pod złotym aniołem" (Kiedyś było w "Kuchenne rewolucje Magdy Gessler " XD) Jest dobrą kucharką i bardzo lubi swój zawód.

Rodzina: Ma męża i córkę Peppę.

Miejsce zamieszkania: Mieszka w spokojnym osiedlu domów z placem zabaw. Mieszka tam bardzo dużo dzieci, więc jej pociecha ma się z kim wybawić XD

Charakter: Jest bardzo miła, spokojna i opiekuńcza.

Mała Świnka:

Imię i nazwisko: Peppa Pig (XD)

Wiek: 6 lat

Zawód: Na razie chodzi do przedszkola i nie ma planów na przyszłość.

Rodzina: Tata i mama.

Charakter: Jest miła dla wszystkich, spokojna i opanowana. Wszyscy ją bardzo lubią i chcą się z nią zaprzyjaźnić.
Rodzina Pudelskich XD
Mama:

Imię i nazwisko: Adrianna (Polskie imię dla odmiany) Pudelska.

Wiek: 29 lat

Zawód: Jest supermodelką i mimo swojego wieku nie zamierza tej pracy porzucać. Jest twarzą znanych marek: L&P, LPSanel, LPSucci i innych.

Rodzina: Córka i mąż XD

Miejsce zamieszkania: Wielki apartament w samym centrum miasta.

Charakter: Jest trochę wredna i arogancka, lecz potrafi też być miłą i zabawną dziewczyną.

Mały pudel:

Imię i nazwisko: Victoria Pudelska

Wiek: 6 lat

Zawód: Chodzi do przedszkola, lecz chciałaby został modelką, jak jej mama.

Rodzina: Mama i tata

Charakter: Ona jest na serio wredna! Na pewno zostanie przemądrzałą, szkolną "popularką"!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mam nadzieję, że notka wam się podobała i dziękuję za przeczytanie jej całej.
Ciepłe całuski posyła:

♥Agnes♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz