sobota, 2 stycznia 2016

23. Szczęśliwego nowego roku 2016!!!

Cześć!
Dawno mnie nie było, co?
Nie miałam internetu przez sześć dni :(
Przynajmniej przeczytałam cztery książki (Trzy po ponad 400 stron, jedna ponad 300)
Może nie jest to jakiś rekord, ale dla mnie dużo. Ile człowiek może przeczytać książek w sześć dni z powodu braku internetu XD.
Na Boże Narodzenie dostałam płytę z piosenkami z bezdomki, (9.99) na której znajdują się bardzo fajne piosenki. Na Sylwestra słuchaliśmy prawie wszystkich :D Sylwestra spędziłam trochę w domu i trochę na dworze XD
Mam dla was życzenia noworoczne!
Popatrzcie, jak się postarałam!
Nawet narysowałam jamnika, efekt mi się podoba.
Życzę wam szczęśliwego nowego roku!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mam nadzieję, że notka wam się podobała i dziękuję za przeczytanie jej całej.
Ciepłe całuski posyła:

♥Agnes♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz