niedziela, 10 stycznia 2016

27. Jak zrobić maskę do spania dla LPS.

Cześć!
Ten post miał pojawić się wczoraj, niestety nie miałam czasu go napisać.
Tata zamówił mi mojego upragnionego petka i powinien przyjść w poniedziałek lub wtorek.
Nie, nie powiem wam jaka to figurka!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ostatnio postanowiłam zrobić jakieś DIY, ponieważ ostatnie było w notce 11. Na sto procent zrobię jeszcze "Jak zrobić naszyjnik dla LPS".
Maska nie wyszła jak chciałam, ale i tak jestem zadowolona z efektu^^
Dobrą wiadomością jest to, że zdjęcia są w zdecydowanie lepszej jakości niż dotychczas, ponieważ ukradłam aparat tacie (XD).
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Potrzebne materiały:
-Kawałek materiału lub filcu
-Wstążka
-Klej "Magic"
-Nożyczki
Klej wycieka mi na wszystkie strony (W czasie robienia maseczki musiałam z cztery razy iść do łazienki by umyć spaprane klejem ręce XD) Położyłam go na kartce z zeszytu z Religii (Liczę na to, że moc Boska naprawi klej XD)
1. Wycinamy z materiału kształt maseczki.
Piękne, odwrócone zdjęcie XD Jak mnie to wkurza...
2. Kawałek wstążki owijamy wokół głowy petshopa.
3. Teraz koniec wstążki przyklejamy do maski.
Tak samo robimy z drugim XD
4. Na innym kawałku wstążki wiążemy malutką kokardkę.
5. Teraz przyklejamy ją do maski w dowolnym miejscu. Ja przykleiłam na górze po prawej stronie.
TADAAAM! (Trochę prześwitują kawałki przyklejonej do maski wstążki, ale tego nie będzie widać na petshopie.)
Czy tylko mi to zdjęcie kojarzy się z Lady Gagą? :o
Z tyłu♥ Rozczula mnie ta wstążka w kropeczki♥
Wszystkie zrobione przeze mnie maski do spania.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mam nadzieję, że post wam się spodobał i sami zrobiliście takie maski do spania^^
Dziękuję za przeczytanie całej notki!
Ciepłe całuski posyła:

♥Agnes♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz