niedziela, 3 stycznia 2016

24. Oceny spanieli LPS.

Cześć!
Z tej strony Agnes!
Ostatnio poczułam chęć ocenienia jakiegoś popularnego kształtu LPS.
Collie? Nie, bardzo podobają mi się collie i nie mam żadnego, więc ich widok mnie zasmuca (To chcesz collie, czy nie?)
Shorthairy? NIEEEEE! Wiecie ile tego O_O Pisałabym wieczność! Po dwudziestu pewnie by mnie już zmuliło i moje oceny brzmiałyby tak: ładny, podoba mi się 10/10 <następny> ładny, podoba mi się 10/10 <kolejny> nieładny, nie podoba mi się 0/10
Dogi? Cuchnie nudą. (Ona nie mówi, że ich nie lubi, tylko są dla niej nudnym i oklepanym tematem.) <<Dziękuję ci, nawiasowa Agnes.
Jamnik? <Ibnik> <#pozdro dla kumatych> Nie no... to nudne już (Mam jamnika, pozdro dla mnie. Około miesiąc temu wymieniłam się z koleżanką za buldoga XD, wspaniały interes! Jest to żółty jamnik z saszetki #2597

A spaniele?
Okej, lubię spaniele!
I jest post o spanielach <klask, klask>
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Zacznijmy może od pokazania wszystkich spanielków na liście, która znajduje się na stronie  nicole.
Ocenię tylko najpopularniejszy kształt spanieli, czyli drugi.
Razem jest ich 20.
Oto i spaniel z puzzli!
Futerko: Biały w rude łatki. Te łatki wyglądają, jakby ten spaniel się poparzył XD 6/10
Oczy: Zielone, niestety nie pasują tutaj. 3/10
Szczegóły: Nic tu nie widzę. To dobrze, bardzo lubię naturalne LPSy. 10/10
Razem: 19/30 Słabooo!
Śliczny... kiedyś był moim marzeniem, teraz już nie jest XD
Jak mi się gust zmienił.
Ale bym nie odmówiła, gdyby dawali za friko (Tsaaa, na pewno dostaniesz spaniela za friko.) -DOSTANĘ! (Yhy, już to widzę.)
Futerko: Mniam, mniam żółte♥ 10/10
Oczy: niebieskie♥ 10/10
Szczegóły: Kolor noska i kreski nad oczkami średnio mi pasuje. Wolałabym czarny. 4/10
Razem: 24/30 Brakowało sześć punktów do maxa! Ciekawe, czy jakikolwiek spaniel będzie miał maxa. (Oczywiście, że tak!)
Gdzie ona była? Chyba w tych torebkach.
Cudowności♥
Nie jest moim marzeniem, ponieważ na allegro  bardzo, bardzo, bardzo dużo kosztuje. No cóż, life is brutal. (Dla niej 20 złotych to dużo.)
Futerko: Brązowe jak czekolada! Cuuuuudowne!!!! 1000000000/10
Oczy: Zielono-niebieskie? Nieee, dałabym zielony. Sorry. 7/10
Szczegóły: CUDOWNE piegi♥ 100000/10
Razem: 27/30 No przepraszam, nie pasują mi te oczy.
Coś mi tu nie pasuje, tylko nie wiem co.
Futerko: Ładny. 10/10
Oczy: Za ciemne! 6/10
Szczegóły: Jasne cienie nad oczami- nie podobają mi się. Dziwnie wyglądają. Bez nich spaniel wygląda sto razy lepiej. 3/10
Razem: 19/30 Ojojoj, słabo.
Zdjęcie nie jest ze strony nicole, ponieważ tam LPS ma na sobie taką czerwoną czapkę.
Futerko: A tak średnio. Nie podoba mi się to połączenie kolorów. 5/10
Oczy: Niebieskie oczęta!!! Mogłyby być ciut ciemniejsze. 8/10
Szczegóły: Wielki plus za to, że ma nosek w kolorze uszek i grzywki. Lubię wszystko mieć pod kolor. 10/10
Razem: 23/30 Wow, myślałam, że ocena będzie niższa.
To też było kiedyś moje marzenie, lecz od kiedy zobaczyłam jej ceny na allegro przestała nim być... life is brutal #2
Futerko: Jest prawie takie same jak u spanielka z puzzli, tylko jaśniejsze. Teraz łatki nie wyglądają jak poparzenia. 10/10
Oczy: Morski... cudo... 10/10
Szczegóły: Nic dodać, nic ująć. 10/10
Razem: Od samego początku wiedziałam, że ona będzie miała maxa.
Eeeee... coś mi nie pasi XD
Futerko: Jasny pomarańcz. Taki dziwny jakiś. A co tam, niech ma. 10/10
Oczęta: Zielooony! No cóż, niestety nie pasują. Dałabym niebieskie♥ 4/10
Szczegóły: Dziwne, ciemne cienie na różnych częściach LPSowego ciała O_O Nie wiem, może spaniel lepiej wyglądałby bez. Może wręcz przeciwnie? Lol, nie wiem. 6/10 <<(Taaa.)
Razem: 20/30 No, załapałeś się koleś!
Ojejku, jaka słodziaszna! Zakochałam się! (Popatrz na ceny.) Do jasnej mychy, czy ty zawsze musisz wszystko psuć? (To mój cel życia)
Futerko: Aw, awwww wanilioweeeeeee! 1000/10
Oczy: ♥Cudowne♥ jasne♥ niebieskie♥ z♥ kwiatuszkami♥ 1♥/1♥ (w przypadku oceny: ♥=1)
Szczegóły: Białe końcówki na uszkach i łapki♥ cudooo♥ 10000/10
Razem: 30/30 Cudooowny!
Ten mi się już tak nie podoba.
Futerko: Żółte, trochę za żółte, lecz powiedzmy, że to wina światła XD 10/10
Oczy: Kolory i kwadratowa tęczówka mi nie pasują. Sorry. 3/10 life is brutal x3
Szczegóły: Nosek, grzywka, końcówki uszek, łapki i plamka na szyi są jednego koloru. Świetnie. 10/10
Razem: 23/30 Boże, jak ja nisko oceniam te spaniele. Już się boję psychofanek spanieli XD
Hmmm...
Futerko: Fioletowe? Nie, dziękuję. 5/10
Oczy: Śliczne fale i źrenice-kwiatki. 10/10
Szczegóły: Duża łatka na twarzy i kwiatek na uszku. Niestety nie pasuje mi kolor noska. Sorry. 8/10
Razem: 23/30 Myślałam, że będzie gorszy.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ufff...
10 spanieli ocenionych, mam nadzieję, że jutro pojawi się druga część.(Jak nie będę miała tony zadań domowych, co jest prawie pewne.) 
W kolejnym poście zrobię też ranking, chyba wiecie, że naprasowanka będzie na ostatnim. Hmm... a może nie...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mam nadzieję, że notka wam się podobała i dziękuję za przeczytanie jej całej.
Ciepłe całuski posyła:

♥Agnes♥
 
 

2 komentarze: