piątek, 8 stycznia 2016

26. Oceny spanieli LPS #2

Cześć!
Co tam u was?
U mnie pada śnieg, nawet właśnie w tym momencie!♥
Pojawił się trzy dni temu, lecz regularnie (Nie to co ja piszę posty XD.) pada w nocy. Przy chodnikach powstają górki śniegu i wygląda to tak, jakby coś było w środku. Mówię o zdechłych zwierzątkach X-O. Raz nadepnęłam na zdechłego jeża zakrytego śniegiem! Fuj! Od tego czasu takie górki omijam szerokim łukiem XD.
Prawie zwichnęłam kostkę idąc po schodach, to długa historia.
Czekam też na nowego LPSa, który nie jest jeszcze zamówiony, ale na sto procent zagości w moim domu. Nie powiem jakiej jest rasy, to przedstawię w trzecim już shoppingu, który pojawi się niebawem.
Petek jest trochę drogi, lecz tata zgodził mi się go kupić, gdy zobaczył moje oceny półroczne. (#Taka #Jeste #Dobra)

Mam tróję z muzyki, ponieważ śpiewam jak zdechły kot. <Co ty gadasz? Zdechły kot śpiewa z tysiąc razy lepiej od ciebie!>

Aha, jeszcze coś dla miłośników grovesów (Czy jak tam to coś się nazywało):
Może się ktoś skusi? :3
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Dzisiaj ocenię dziesiątkę pozostałych spanieli najpopularniejszego kształtu, na które nie starczyło mi nerwów w poprzednim poście.
Futerko: Hmmm... według mnie jest za jasne. Może być. 6/10
Oczy: Uuuu... zlewają się z futerkiem, chociaż bardzo lubię jak wszystko jest pod kolor. Niech będzie. 7/10
Szczegóły: łapki, końcówki uszek i nosek♥ 10/10
Razem: 23/30 Dobrze! Wiecie ile ten spaniel kosztuje na allegro?

275 ZŁOTYCH!

Tę cenę zostawię bez komentarza. Ciekawe czy ktoś to w ogóle kupi...?
No chyba nie...

Spaniela #748 nie ocenię, ponieważ on jest po prostu taki sam jak spaniel #568.
Chyba wszyscy ją znacie...
To najpopularniejszy ze spanieli, czyli sławna "Koka" (Hera koka hasz LSD )
Futerko: Brązowe, Awwww! 10/10
Oczęta: Gwiazdeczki w oczkach♥ Jak ja je kocham♥ 10/10
Szczegóły: Ja bym jeszcze żółtym pokolorowała grzywkę. 9/10
Razem: 29/30 Tylko ta grzywka...

Spaniel #1209 jest tylko kopią spaniela #672. Różnice (Symbole w oczkach, kwiatek na uszku i łapki)  są naprawdę niewielkie, więc nie będę go oceniać.
Taaa... naprasowanka.
Futerko: Śliczne, jednakże (Kocham to słowo!) żółty mógłby być trochę ciemniejszy. 9/10
Oczy: NAPRASOWANKI! Sorry. 0/10
Szczegóły: Cudownie wygląda ten wysunięty języczek♥ 10/10
Razem: 19/30 WOW! Nie spodziewałam się tego po naprasowance! Jeszcze raz WOW!
Z jajek spodzianek  niespodzianek.
Futerko: Wyblakły fiolet? Nie podoba mi się. 3/10
Oczy: Jedno ma zamknięte :( I do tego ten kolor... nieee. 0/10
Szczegóły: Kolory do siebie nie pasują, teraz to wysunięty języczek ani trochę nie pasuje i po ciężką mychę nad oczami zrobili jej cienie? LPSy zaczynają się malować... 0/10
Razem: Okropny spaniel! W życiu bym go nie chciała, nawet za darmo! (ONA WYGADUJE GŁUPOTY! Wzięłabym z trzydzieści i potem zrobiła biznes na allegro B) )
Spaniel od Blythe... kiedyś bardzo mi się podobała i chciałam ją mieć. I nie mam XD. #life is brutal.
Futerko: Pomarańcz i biel☻ 10/10
Oczka: Standardowo niebieskie. 10/10
Szczegóły: Kropki wyglądają fajnie, niestety dwa fioletowe kwiatki już nie. Ewentualnie zmieniłabym ich kolor. 7/10
Razem: 27/30
Ta też sporo kosztuje na allegro.
Futerko: Miodowe <3 Śliczne♥ 10/10
Oczęta: Niebieskie? Dałabym tutaj raczej brązowe, jednakże obecne mogą też być. 7/10
Szczegóły: KWIATKI, KWIATKI I JESZCZE RAZ KWIATKI! Nosek ma śliczny kolorek♥ Zmieniłabym kolor tego kwiatka na uszku na ciemny różowy (Taki jaki ma nosek). 8/10
Razem: 25/30 Nieźle, nieźle!
C...c...c...cudo♥
Futerko: Biel w połączeniu z ślicznym brązem i szarym♥ Wolałabym, by zdecydowali się na jeden kolor...
Walić to! 10/10
Oczy: Niebieskie, jak najbardziej pasują! 10/10
Szczegóły: Ten różowy nosek... płaczę! 10/10
Razem: 30/30 CHCĘ GO MIEĆ! (Ale nie będziesz.)

Ranking:
1. #334, #2254, #568
2. #959
3. #156, #1615
4. #1716
5. #91
6. #716, #575, #672
7. #247
8. #1318, Spaniel z Puzzli, #252
9. #SPANIEL Z JAJEK WIELKANOCNYCH! Dadadadam...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mam nadzieję, że post się podobał i dziękuję za przeczytanie go całego :)
Ciepłe całuski posyła:

♥Agnes♥

3 komentarze:

  1. mam te ,,Koke" i u mnie sie nazywa crystal <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takiego spaniela jak ten ostatni w opisie. Jesteś zainteresowana kupnem?

    OdpowiedzUsuń

  3. mi się podoba w drugim miejscu ten z gwiazdkami a tego 3 mam

    OdpowiedzUsuń