niedziela, 10 stycznia 2016

28. Walkables LPS!

Cześć!
Witam was już w (Chyba) 28 notce na tym blogu!
Małymi kroczkami zbliżamy się do jubileuszowej 100 bądź  50.
Dzisiaj znalazłam petshopa-chował się on za książką od matematyki (Przed tym łajnem się nie schowasz XD)
Był to brązowy misiu walkables LPS!
Dokładnie zbadałam figurkę i postanowiłam napisać post o walkables!
Zaczynajmy!
Na początek standardowe pytania.

Co to są Walkables?
Są to figurki, które mogą chodzić w kółko (Taaa...) po naciśnięciu łapki na tyle główki petshopa.

Czym różnią się walkables od zwyczajnych petshopów?
Różnic jest sporo, wypiszę je w myślnikach:
-Cały petshop wykonany jest z plastiku.
-Główka mu się nie rusza.
-Ma inne ciałko niż normalne petshopy.
-Z tyłu główki ma dziurkę na baterię i łapkę o wiadomej funkcji.

Czy taki petshop robi coś oprócz chodzenia?
Mój rusza uszkami. Inne pewnie też, ale nie wiem tego na sto procent.

Ile kosztuje taki walkables i czy warto go kupić?
Z tego co widzę na necie to około 30-40 złotych.
NIE! Nie opłaca się kupować takiego czegoś...
No tak, sama mam walkables, jednakże nie przypominam sobie, żebym takie coś kupowała.

Jakie są walkables?
<Hehe, moja ulubiona część!>
:O Chętnie bym się zamieniła za tego mojego misia...
No proszę, destiny cat!
Szkoda, że nie zrobili walkables shorthaira! XD
Jamnik nie popularnego kształtu.
Na mychę ciężką nawalili mu tyle tych łatek?
Ładniejszy byłby całkowicie brązowy (Teraz chcesz walkables-petki z saszetki? ITS SOŁ TRU.)
Chodząca frytka fretka!
Nie pasuje mi tutaj ciałko, wolałabym frytkowate  fretkowate   Jak u normalnej fretki, niestety petek musi jakoś chodzić.
Bernardyn walkables? Chyba on najbardziej mi się podoba. Wygląda prawie jak normalny LPS!
Kupiłabym go, gdyby nie te ceny i zwyczajna niewiedza, że w sklepie są takie cudeńka!
Fajny słonik, tylko bardzo trochę nie pasują mi kolory. Tak strasznie wkurza mnie ten różowy, mam ochotę wyłączyć komputer i gryźć wykładzinę! Trochę zmieniłabym ten różowy- dałabym ciemniejszy.
ZNISZCZYLI CUDNEGO SŁONIKA! XO
Trochę mi się nie podoba.
Popatrzcie na zestaw z serii "Black & White".
Na dole wyraźnie napisane jest "Walkables", jednakże petki w pudełku to zwyczajne figurki!
Śliczny tygrysio, cudowny jamniczek z popularnego kształtu i piękna ważka w wersji zwyczajnych figurek są niestety wielkimi unikatami.
Nawet nicole ich nie posiada!
Nigdy nie widziałam ich na allegro lub na Ebayu!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
To tyle o walkables, mam nadzieję, że notka wam się podobała i dziękuję za przeczytanie jej całej!
Ciepłe całuski posyła:

♥Agnes♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz