poniedziałek, 4 stycznia 2016

25. Unikaty LPS.

Cześć!
Miałam napisać opowieść, ale nie mam weny XD.
Sorry, lajf is brutal.
Za to postanowiłam zrobić post o unikatach. Od razu mówię, że zdjęcia są z grafiki google. Źródła informacji na samym dole. Ziuuu. <Ryziuuu>
Może zacznijmy od  pytań.

Co to są unikaty?
Unikaty to trudno dostępne przedmioty, które są bardzo cenne.

Gdzie można nabyć takie unikaty?
Jest bardzo mała szansa, że zdobędziesz je wopakowaniu i po normalnej cenie, ponieważ unikaty mogą być sprzedawane w kilku lub jednym sklepie, mogą też być niedostępne w twoim kraju. Można je kupować na allegro lub Ebayu, ale kosztują naprawdę spore pieniądze.

Jakie są unikaty LPS?
Proszę usiąść wygodnie, zaczynamy!
To jest wyprodukowany w jednym egzemplarzu żółw, który był nagrodą w konkursie. Jest super unikatem, nie da się go zdobyć!
Konkurs chyba był w 2007 roku. Polegał on na tym, by zrobić zdjęcie swojej kolekcji liczącej min. 300 lpsów. Z tyłu pudełka (moje tłumaczenie) napisali, że średni kolekcjoner posiada więcej niż 25. Ale sobie wymyślili.
Żółw jest średni, wolałabym jamnika czy spaniela XD
Comic Con Kitty jest (według mnie) drugim najbardziej unikatowym zwierzakiem. W normalnej cenie był on dostępny tylko na pewnym spotkaniu fanów komiksów, na które bilety są prawie niedostępne.
No cóż, mi Comic Con Kitty się nie podoba, lecz każdy ma swój gust.
Na allegro kosztuje prawie 400 złotych. Oni są chyba jacyś śmieszni.

Tutaj mamy Comic Con Kitty w swoim opakowaniu.
Przyjaciel kotka, hipopotam.
O nim nic kompletnie nie wiem, ale dam głowę za to, że był na tym samym spotkaniu fanów komiksów.
A tu w opakowaniu. Nie wiem jak wy, ale ja zawsze lubię wiedzieć w jakim opakowaniu był dany LPS. (Awww, każdy ma jakieś dziwactwa XD)
Był ze swoim kolegą unikatem w jednym zestawie (Torebeczki).
Mam wrażenie, że go kiedyś gdzieś widziałam O_O
Istnieje bardzo podobny, to pewnie go widziałam.
A jednak, znam go.
Ładny jest, wyjątkowo mi się podoba.
I tu jego kolega. Śliczny♥ DLACZEGO ON JEST UNIKATEM?
Ma takie cudowne oczka i jasne kolorki... jest już mój! (No nie wydaje mi się.)
To zestaw, w którym oba byli. Mmmm... chętnie kupiłabym (Za rozsądną cenę oczywiście!)
Longhair. Podobno był bonusem.
No co by tu powiedzieć?
Musi być naprawdę unikatowy, gdyż nie mogę znaleźć zestawu, w którym on był i w grafice są tylko jego 4 zdjęcia.
Nie posiada numeru.
A JEDNAK! ON JEST Z TEGO DOMKU! ODKRYŁAM TO PRZEZ PRZYPADEK I TERAZ SIĘ TYM CHWALĘ XD
Słodziutki♥ Białe futerko w połączeniu z niebieskimi oczkami♥ Naprawdę cudowny♥ Był bonusem do domku get better center wraz z czterema innymi zwierzakami. Nigdy nie widziałam go na allegro i nie znam nikogo (Nie z widzenia) (prócz nicole) kto posiadałby takiego goldenka.
Aw aw, longhair i beagle! Kupiłabym! CHCĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ!!!!!
E... moja Violet? (owczarek) Co ty tu robisz? Wymieniłam się kiedyś za białą owcę (tym sposobem pozbyłam się prawie całej tuby prócz fretki) z koleżanką. Ciekawe, czy miała tą wersję z bonusem... chyba nie, bo widziałam jej wszystkie LPS XD.
Uuuuu... fuzzy! Nie lubię fuzzy, ponieważ po jakimś czasie futerko im odpada, ale ten bardzo mi się podoba, ponieważ lubię ten kształt.
Był on w zestawie Sam's 12 pack, którego nie mogę znaleźć w grafice google. No cóż...
Maupa (Błenty speszjalynie.) Znów fuzzy, tylko ta w przeciwieństwie do swojego unikatowego poprzednika wcale mi się nie podoba. Nie lubię małp, wszystkie mi się nie podobają (Nie licząc małpy ze starej serii mamy i dzieci.) Był on bonusem do pet nooków. Jego też nie mogę znaleźć.
Owczarek fuzzy. Dużo mamy tych unikatowych fuzzy. Trochę nie podoba mi się jego kolor, lecz reszta jest w porządku. Pochodzi on z zestawu Round Pet Town, który jak pisze Marta z bloga love-lps-blog jest niedostępny w Polsce.
Ooooo! Biały Chow Chow! ładny.
Oba petshopy były w jednym zestawie:
Chow Chow razem ze świnką morską są bonusami. Dziwne, nigdzie nie widzę owczarka. Reszta z tym.
#Zdjęcie z eBaya.
Nie wiem w jakim on był zestawie, ale bardzo mi się podoba. Lubię żółte LPSy XD Śliczny jest.
Był bonusem w zestawie razem z unikatowym longhairem.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Mam nadzieję, że notka wam się podobała.
Dużo się namęczyłam i naszukałam XD
Dziękuję za przeczytanie jej całej.

Całuski posyła:

♥Agnes♥


Źródła: Tutaj  i tutaj!

3 komentarze:

  1. Tak przeczytałam cały post!! Yeah! Mam białego goldenka tylko czystego, nie jak na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten mops z Costco Carry Case jest taki aaah ideolo <3 A wszystkie lps z tej jakby biało-różowej serii są PRZEEEŚLICZNE.
    ~Iga z bloga "Z Życia Lps"

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej znasz się na unikatach? Mam całe pudło lps i nie wiem czy których z nich nie jest unikatem ^^ znasz kogoś do kogo można napisać z prośbą o sprawdzenie czy dany lps jest unikatem?

    OdpowiedzUsuń