czwartek, 14 stycznia 2016

29. CZWARTA GENERACJA TO ZŁOOOOOO!!!!

Cześć!
Tutaj Agnes!
Wczoraj byłam w sklepie, niestety nic sobie nie kupiłam.
Dlaczego?
Zobaczyłam LPSy z nowej generacji na żywo!!!
<Na żywo nigdy nie widziałam, może widzieć nie chciałam...>
Szok! Okropność! Skandal!
Będą mi się śnić w nocy!
Do końca życia!
A nawet później!

To...
To...
To...
To...
TO JUŻ PRZESADA!
Naprawdę nie mogę uwierzyć, że to nasze ukochane LPS!
Gdyby nie logo na opakowaniu pomyślałabym, że to kolejna seria figurek z dypnej  jakości plastiku, o które łatwo w każdym chińczyku.
Popatrzcie na tego czarno-brązowego psa na dole. Sikłam XD (Błędy speszjal.)
Zacznijmy może od w miarę znośnego dalmatyńczyka.
Co mi się podoba: Awww, delmatuńczyk! Kocham te pieski!♥ Szkoda, że nie ma rzęs. :(
Co mi się nie podoba: PLASTIK, Z KTÓREGO JEST WYKONANY!!!
Nienawidzę tego $#@!jvv*) plastiku!!!!
Auuuuu... oczy mnie bolą!
Koza (?):
Co mi się podoba: Koza (Raczej baran... nie znam się na zwierzętach! niech zostanie kozą! XD) bardzo sympatycznie wygląda. Ma śliczny dzwonek i mogłaby stać na mojej półce przeznaczonej dla petków, ale...
Co mi się nie podoba:
TE ROGI WSZYSTKO PSUJĄ!!!! :(
Okropne, zepsuli naprawdę ślicznego petka!
Ślimak w głowie dziwnie wygląda, jednakże można go odczepić i wyrzucić, więc nie oceniam go razem z LPSem

Pies:
Co mi się podoba: WSZYSTKO! Jest przesłodziutki!♥
Co mi się w nim nie podoba: Nic, ten piesek jest chyba najładniejszy z G4.
O BOZIU O BOZIU O BOZIU O BOZIU
TO ALPAKA!!!!!!!!!!!!!
Alpaka:
Co mi się podoba: WSZYSTKO, PONIEWAŻ TO ALPAKA!
Co mi się nie podoba: BICZ, I'M ALPACA! <Błąd speszjal>
Szczuro/szynszylo (Niepotrzebne skreślić) podobne.
Co mi się podoba: Naturalny kolor i roześmiany pyszczek zwierzątka, aż się cieplej robi na sercu❤
Co mi się nie podoba: To, że nie rusza główką.
Te petki <Szczególnie alpaczkę, awww> z chęcią bym kupiła.

Tego koleżka nie było, dzięki Ci Panie, zawału bym dostała.
Ta figurka kojarzy mi się z moją panią od muzyki. xD
Co mi się podoba: Brrr... Nic! Może jednak wyciągniemy coś pozytywnegonz tej figurki, Agnuś?

Co mi się nie podoba: Kształt, kolory, poza, dodatki-jednym słowem: WSZYSTKO!!!

Brooklyn z "LPS Popular" g4 version.
Naprawdę wydaje mi się, że Hasbro wzorowało się na jednej z bohaterek pochodzącej z tego popularnego serialu.
Co mi się podoba: Poza i ten ogonek❤ Są przecudowne!
Co mi się nie podoba: To, że kotek ma wąsy. Bez nich wyglądałby o wiele, wiele lepiej!

Hmmm...
Co mi się podoba: Cudowne, pocieniowne oczy!
Co mi się nie podoba: Kolor futerka figurki.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Starałam się pokazywać najładniejsze ze znalezionych, co było bardzo trudne.
Podobają wam się g4?
Mi pół na pół.

Dziękuję za przeczytanie całej notki.
Ciepłe całuski posyła:

❤Agnes❤

2 komentarze: