niedziela, 22 listopada 2015

1. Poznajmy się!

Cześć!
Witam was na zwyczajnym blogu o LPS! :)
______O mnie i o petkach!______
Nazywam się Agnieszka i mam lat... (Ekhem, tajemnica)
Interesuję się pisaniem opowieści, lubię szyć i robić domki dla LPS. :)
Lubię też czytać- Harry Potter, Niezgodna, Igrzyska itd.
Słucham muzyki POP< Rocka też>
Kolekcjonuję LPS od ok. 2-3 lat, mam ich dość dużo, około 60.
Moją ulubioną jest kotka Shorthair #5, Vivian ;P Imię dość nietypowe, ale ja bardzo je lubię♥
Nie chcę zanudzać jej biografią, drzewem itd.,więc krótko powiem:
Imię-|Vivian|
Nazwisko-|Nie ma XD|
Wiek| 23 lata|
Rodzina-| Tata, mama i młodsza siostrzyczka|
Miejsce zamieszkania-| Pudełko po butach XD|
Hobby-|Czytanie i oglądanie telewizji (Fajne hobby.)|
Ulubiony kolor-| Fioletowy i niebieski.|
Cechy charakteru- |Vivian jest miłą, opiekuńczą i nieśmiałą dziewczyną.|
Zdjęcie:

Robiłam telefonem, geniusze XD
_____O blogu_____
Postaram się zrobić:
-Oceny Petków.
-"Jak zrobić dla LPS"
-Historyjki XD
-Opisy petków.
-Sesje zdjęciowe.
-Nowinki
-Nowe LPS
I wiele, wiele więcej :)

Podobała wam się moja pierwsza notka? Mam nadzieję, że tak!
Zostawcie po sobie kom!

Dziękuję
♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz