poniedziałek, 23 listopada 2015

9. Dlaczego niektóre kształty LPS są takie popularne?

Cześć!
Dzisiaj dostałam kilka ocenek. Piątkę z J. Polskiego, Piątkę z J. Angielskiego i dwie szóstki: z techniki i z Anglika (Pieseł, wow, wow.)Zbieram na petshopa!
7 piątek/szóstek =  petshop (max. 15 złotych.)
Myślę, że to uczciwy mechanizm.
Pochwaliłam się trochę, co?

Przejdźmy do notki, bo nikogo nie obchodzą twoje oceny!

W dzisiejszej notce pokażę wam, dlaczego niektóre kształty LPS są takie popularne.

Na pierwszy ogień idzie spanielek!

Do tego celu wezmę sobie z grafiki google pierwszego spanielka jakiego zobaczę!
Mój wymarzony spanielek.
Strasznie chciałabym go zdobyć za max. 40 złotych!
Marzenia marzeniami, ale w końcu się spełniają! ;-)

Może zacznijmy od kształtu.
Jest bardzo ładny, podniesiona łapka i te piękne uszy! Jedyne co mi się nie podoba to grzywka! Dlaczego? Nie wiem, po prostu nie pasi mi w niej coś...

Oczy.
Oczy jak oczy, zwyczajne.

Kolory.
Spanielki mają ( w większości ) naturalne kolory.
Bardzo mi się to podoba, ponieważ nie lubię kolorowych LPS.
W tym podoba mi się, że nie jest jednakowego koloru, ma brązową grzywkę, końcówki uszek ( dobrze napisałam?) i poduszeczki. Jest cudowny ❤❤❤❤

Teraz dog niemiecki!

Kształt.
Świetny!
Cudowny!
Po prostu genialny!
Po angielsku "Great Dane"
Po polsku "Dog niemiecki"

Oddzielnie wpisane w tłumaczu "gugle"...
Wielki Duńczyk!

Oczka tego doga są przeurocze, uwielbiam LPS-y z dwukolorowymi paczałkami!

Kolory.
Szary, brązowy, biały, różowy! Do wyboru, do koloru!
Mi najbardziej podoba się szary i ten widoczny na obrazku na górze.

Doga też chcę, meee!


Uwaga, uwaga! Jamnik!

Sławna Savannah (dobrze napisałam? :-o) z LPS "Popular"!
Nie podobają mi się jej oczy. Był taki shorthair z podobnymi, ble!

Kształt.
Jamniki są po prostu genialne!
To moja ulubiona rasa psa! (W realu!)

Oczka.
Śliczne.

Kolorki.
Często jest to kolor brązowy, rudy, żółty lub czerwony.
Jak już mówiłam, UWIELBIAM LPS-y naturalnych kolorów.

I ostatni kształt... SHORTHAIR!


Moje marzenie... wiem, że go i tak nie zdobędę.
Po prostu za drogi.
Mojim najdroższym petshopem jakiego kupiłam na allegro jest shorthair.
Nie to, że się chwalę, ale kosztował on ok. 26-30 złotych razem z przesyłką.

Kształt.
Mi bardziej to przypomina sfinksa (Rasa kota, paczajcie na grafikę XDXD)
Wspomnienia, wspomnienia, wspomnienia!
Pamiętam, że na mojej pierwszej zielonej szkole założyłam z przyjaciółką (Żólsonem dla wtajemniczonych!) klub "Sfinks". Wymyślałyśmy tam różne głupie piosenki XD.

Oczy.
Ten shorthair ma piękne paski w oczach. Kocham takie "inne" oczka!

Kolor.
Z brokatem, różowe... podoba mi się! Nie mają tak dużo nawalone, jak np. Destiny cat z pocztówek! Tu tęcza, tam tęcza... (Proszę bez skojarzeń!) No cóż... trzeba znać umiar!

Podobała się notka?

Zostaw koma!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Cześć!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz