niedziela, 22 listopada 2015

2. Fioletowy bull Terier LPS!

Witam!
W dzisiejszym poście chciałabym wam powiedzieć trochę o bull terrierze lps.
Wczoraj weszłam sobie na allegro.pl, tak z ciekawości. Wpisuję sobie " LPS" i co ja widzę... moje petkowe marzenie za 12 złotych! Bull terrier lps!
Przeliczam kieszonkowe, dobra! MAM! 12 ZŁOTYCH!
Tata mi kupił <JEEEJ!> Wieczorem postanowiłam poszukać informacji na temat figurki.
Zacznijmy od wyglądu:


Dane figurki:
Zwierze: Pies
Rasa: Bull terier.
Numerek: 2448

Cudo takie ;*
Mój ma taką ryskę na pyszczku, ale to w ogóle mi nie przeszkadza. Jest cudny!
Te oczęta mnie normalnie rozczulają, AJM LOV IT!
Jest dużo bulterków, ale fioletowy jest taki najbardziej... słodziutki!
Jest on z bling bags 5!
Mam tego króliczka XD
Pamiętacie te saszetki? Ja wyżuliłam od mamy.
Tak czy inaczej, był w blind bags.

Figurka dość rzadka, a szkoda!
Chciałabym zebrać wszystkie bullcie, ale albo ich nie ma, albo są za drogie, albo są w licytacji ( Raz w życiu wygrałam )!

Mam nadzieję, że bullcio przyjdzie w idealnym stanie i będę z nim miała baardzo dużo świetnej zabawy!

Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz