wtorek, 24 listopada 2015

10. Deco Pets- Petszopy to bazgrolenia!

Cześć!
Tutaj wasza znienawidzona, chwaląca się ocenami Aga!
Czyż nie???

Kocham się chwalić! Wszystkim!!!!!
Żartuję.
To było głupie! ;-;

Reszta z tym, mam głupawkę, więc pozwólcie mi napisać coś bez sensu!

Tratata, srutututu!

Takie to szalone, jak widok żula na ulicy.
Lepiej omijać.
To bez sensu! Gadam bez sensu! :-$
Agnieszkoworze, werz siem w garścija i piszta tego dórnwko postya!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Dzisiaj pokażę wam trochę inne LPS od tych naszych.
Są to Deco Pets- Pet shopy do malowania!

Różnią się tylko wielkością od zwyczajnych!
Może dodam zdjęcie takiego LPS'a.
Widzicie? Normalnie zwyczajny LPS!
Nawet ubranko mu dali!
Słodziutko❤

Co jest w takim zestawie?
-Figurka (O ile można tak nazwać to wielkie coś.)
-Dodatek
-To obok jego głowy to szczotka jest? :-o
-Brokat (?)
-Naklejeczki!

Wiecie, że są mniejsze deco pets? Nazywają się Mini Deco Pets!
Moja Tiger! (Bardzo przypomina tygrysa)
Ehe, teraz wiem z jakiego zestawu pochodzi!
Słodziutki ten dog...

Jakie teraz są DP?

Ten mi się okropnie podoba! *-*
Kształt jest słodziutki, a kolorki...
Cudowne!
Szkoda, że nie zrobili takiej wersji małego LPS.
Na pewno bym kupiła.

Podobał wam się post?
Ocho, jeszcze jedno!
Patrzcie co znalazłam na strychu!
W rzeczywistości jest ładniejszy :-P
Wiecie co to jest?
Na tyłku ma znaczek LPS i jak wskazuje ulotka jest on zrobiony przez firmę Hasbro.
Macie pomysły? Piszcie w komach!

Cześć!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz