niedziela, 22 listopada 2015

4. Oceny Pesów LPS #1

Cześć!
Witam was w poście, w którym ocenię LPS-y.
W dzisiejszym poście chciałabym ocenić w skali 0-10 (Stary i oklepany temat)
PERSY. (To też już było...)
Było? Trudno!
Zaczynamy!
Na początku wszystkie persy:
Łącznie 30 persów...
Trzeba będzie podzielić na trzy części...
Pers numer #15, śliczności!
Futerko: Śliczne, bialutkie! I do tego jeszcze te różowe uszka... 10/10
Oczy: Ładne, takie przymknięte, tylko ten kolor... ładniej wyglądałby niebieski czy żółty. 7/10
Szczegóły: Różowe poduszeczki, uszka i pyszczek mnie rozczulają❤ 10/10
Bardzo ładny! 27/30
Pers numer 22!
Nie znalazłam zdjęcia z ofiszal sajt, więc wklejam z gugla!
Futerko: Coś mi tu nie pasi... (Ja się oczywiście na kotach nie znam.) to kot syjamski, czy pers? Coż... zostaje nam tylko zgadywać. Do tego jest koloru kupy. :P 2/10 ( No nie będę taka zła...)
Oczy:No nie! Tutaj TEŻ nie pasują oczy! Powinny być zielone lub brązowe! Jeśli już tak bardzo się upierać, że niebieskie, to przynajmniej jaśniejsze! 5/10
Szczegóły: pasują. Za to 10/10 punktów.
No cóż... słabo, bardzo słabo! 17/30

Pers numer 60, Na pierwszy rzut oka bardzo podobny do #22, ale tylko na pierwszy rzut oka... Jest lepszą kopią swojego poprzednika. To chyba jeden z naj persów❤
Futerko: Ładne, biało czarne, chociaż wciąż nie podoba mi się, że wygląda jak kot syjamski! 8/10
Oczy: Teraz to oczy pierwsza klasa! Błękit jaki piękny, no proszę! 10/10
Szczegóły: Cudne "skarpetki" na łapkach! 10/10
Ładny! 28/30 Prowadzisz!





Znowu z gugla! Sorki, inne nie chciały się pobrać XD ( Piszę na fonie)
Futerko: Cudne szarości *o* Tego  mam, kocham! 10/10
Oczy: Zieloneee! Kocham zielone oczy! Ten pers wygląda tak naturalnie...10/10
Szczegóły: Odrobina różu. 10/10
Cud, miód i orzeszki! 30/30! MAX PUNKTÓW!

Dwa kotki były do siebie strasznie podobne, pokażę tylko jednego!


Mrrrr... Jakie zdjątko pikne! Na dole adres (chyba) bloga.
Futerko: Rude, pomarańczowe! Nie lubię tego koloru na petkach :( 2/10
Oczy: Pasują? Tak średnio... chociaż... 7/10
Szczegóły: Piegi *o* Kocham! 10/10!!!!!
No, no, ładnie! 19/30

Persów numer 162 i 163 nie mogłam znaleźć, myślę, że były jakimiś dodatkami do "Happy Meal" w Mc...


Wygląda na takiego spokojnego, miłego persa. Nawet fajny.
Futerko: Szare, cudeńko *o* Kocham kolor szary, lecz do tego kształtu średnio pasuje.
Persy kojarzą nam się (przynajmniej mi) z luksusem i bogactwem (to przez to puszyste i biaaaałe futro. Jak wiecie kolor biały jest najbardziej kojarzący się nam z luksusem. Tak samo z futrem.) 6/10
Oczy: Zielony!!! Kocham zielony! 10/10 (Coś mnie ciągnie do petshopów z zielonymi oczkami. )
Szczegóły: Róż powinien być bardziej różowy. 5/10
Średnio. 21/30 (Dobrze obliczyłam?)

Ostatni pers.
Futerko: Żółty? Nie! Okropny! Lepiej wyglądałby jaśniejszy! Absolutnie NIE!!! 0/10
Oczy: Niebieskie. No dobra, niech będą. 6/10
Szczegóły: Cudowny kremowy nosek, uszka i poduszki. Słodziutko. ❤❤❤❤❤❤❤ 10/10
Słabo! Najgorszy wynik! 16/30

Ranking:
1. #81 (30 pkt.)
2. #60 (28 pkt.)
3. #15 (27 pkt.)
4. #182 (21 pkt.)
5. #129, #153 (19 pkt.)
6. #22 (17/30 pkt.)
7. #207 (16 pkt.)

Jaki pers wam się najbardziej podoba? Piszcie w komach.
Cześć!





2 komentarze: