niedziela, 22 listopada 2015

8. Jak rozpoznać jakie zwierzątko mamy w saszetce?

Cześć!
Ostatnio byłam w sklepie z mamą.
Nudziło mi się, więc postanowiłam zrobić rundkę po sklepie. Trafiłam do działu zabawek i zaczęłam szukać LPS.
Znalazłam!
Żaden z petków mi się nie spodobał. Miałam już iść i zauważyłam saszetki!
Tak!
Zwierzaczki dość ładne, tanio.
Dobra! Biorę!
Saszetka prezentuje się tak:
Wszystkie mi się podobają (prócz tego zmulonego robaka i fioletowego pudla.)
I wylosował mi się słodki  kangurek!

Okej! Teraz tajny sposób na rozpoznanie zwierzątka w saszetce!
Popatrzcie na tył saszetki!
Przepraszam za jakość! >,<
Widzicie prostokątną dziurkę? Wystarczy przesunąć petshopa na górę saszetki i już wiemy <po kolorku> jaki to będzie petek!
 
Pomogłam wam?
Zostaw po sobie ślad w postaci koma!
 
Cześć!
♥♥♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz